Beloved Bollywood star

Hrithik Roshan is one of the leading contemporary actors of Indian cinema. He has cinema in his blood, as the son of a successful Bollywood actor and director and grandson of a Bollywood music director. Never fearing new challenges, he has successfully taken on highly-demanding roles. His debut lead role in 2000 earned him the Filmfare Best Actor Award. In 2008 he received his first international award at the Golden Minbar International Film Festival in Russia. Hrithik Roshan is also known by his many fans as a singer and for his highly creative dance routines. His dedication to his art, and his ability to reinvent himself in new roles reflect the dedication of Rado to constantly innovate.

Allseits geliebter Bollywood-Star

Hrithik Roshan ist einer der führenden Darsteller der zeitgenössischen indischen Kinofilmszene. Er hat das Kino quasi im Blut, da bereits sein Vater als Bollywood-Schauspieler und -Regisseur erfolgreich war und sein Großvater als musikalischer Leiter an Filmproduktionen mitwirkte. Da er niemals Angst vor neuen Herausforderungen hat, nimmt er immer wieder erfolgreich sehr anspruchsvolle Rollen an. Für seine erste Hauptrolle im Jahr 2000 erhielt er den Filmfare-Preis als bester Schauspieler. 2008 errang er dann seinen ersten internationalen Preis beim Golden Minbar International Film Festival in Russland. Hrithik Roshan ist bei seinen zahlreichen Fans auch als Sänger und wegen seiner kreativen Tanzeinlagen bekannt. Seine Leidenschaft für die Kunst und seine Fähigkeit, sich selbst in wechselnden Rollen immer wieder neu zu erfinden, spiegeln das Engagement wieder, mit dem Rado kontinuierlich neue Innovationen schafft.

Rado